Şəkərsiz və aşağı kalorili olduğu üçün tez-tez seçilən pəhriz içkilərlə bağlı yeni araşdırma xüsusilə 60 yaşdan aşağı istehlakçıları maraqlandıran nəticələr aşkara çıxarıb.
Ucnoqta.az xəbər verir ki, pəhriz kolası və süni dadlandırıcı tərkibli içkilərdən tez-tez istifadə edənlərlə bağlı yeni araşdırma dərc edilib. Həmyaşıdlar tərəfindən qiymətləndirilən elmi jurnal Neurology-də yayımlanan araşdırmada aşağı və ya sıfır kalorili süni dadlandırıcıların müntəzəm istehlakı ilə koqnitiv geriləmə arasında diqqətçəkən əlaqə müəyyən edilib. Nəticələrə görə, bu əlaqə xüsusilə 60 yaşdan aşağı şəxslərdə daha aydın müşahidə olunub.
12 mindən çox insan 8 il ərzində izlənilib
Braziliyada aparılan araşdırmada 12 772 nəfərin məlumatları təhlil edilib. İştirakçılar təxminən səkkiz il ərzində izlənilib, araşdırmanın əvvəlində, ortasında və sonunda onlara koqnitiv testlər keçirilib.
Alimlər bu testlər vasitəsilə iştirakçıların şifahi ifadə qabiliyyəti, yaddaşı və ümumi koqnitiv fəaliyyətində zaman ərzində baş verən dəyişiklikləri qiymətləndiriblər.
Araşdırmada aspartam, saxarin, asesulfam-K, eritritol, ksilitol, sorbitol və taqatoz olmaqla yeddi müxtəlif aşağı və ya sıfır kalorili dadlandırıcı öyrənilib.
Tədqiq olunan dadlandırıcılardan altısı koqnitiv geriləmə ilə əlaqələndirilib, yalnız taqatoz üçün isə oxşar əlaqə müəyyən edilməyib.
Ən çox istehlak edən qrupda göstərici 62% daha yüksək olub
Araşdırmanın ən diqqətçəkən nəticələrindən biri istehlak miqdarı ilə bağlı olub. Süni dadlandırıcılardan ən çox istifadə edən şəxslərdə koqnitiv geriləmənin sürətinin ən az istifadə edən qrupla müqayisədə 62% daha yüksək olduğu bildirilib.
Lakin eyni əlaqə 60 yaş və yuxarı şəxslərdə müşahidə edilməyib. Bu yaş qrupunda süni dadlandırıcıların istehlakı ilə koqnitiv geriləmə arasında statistik əhəmiyyətli əlaqə müəyyən olunmayıb.
Alimlər vurğulayırlar ki, araşdırmanın nəticələri süni dadlandırıcıların birbaşa koqnitiv geriləməyə səbəb olduğunu göstərmir. Tədqiqat yalnız bu iki hal arasında əlaqənin mövcudluğunu ortaya qoyur.
Araşdırmanın baş müəllifi, San-Paulu Universitetindən Klaudia Kimiye Suemoto da bildirib ki, yalnız bu araşdırmaya əsaslanaraq insanların koqnitiv sağlamlıqla bağlı narahatlıqlar səbəbindən pəhriz qazlı içkilərdən tamamilə imtina etməsini tövsiyə etmək düzgün olmaz.
Bununla yanaşı, tədqiqatçılar süni dadlandırıcılarla 2-ci tip diabet və ürək-damar xəstəlikləri arasında mümkün əlaqələrlə bağlı mövcud elmi məlumatların da nəzərə alınmasının vacibliyini qeyd edirlər.
