Journal of Personality and Social Psychology-də dərc olunan yeni bir araşdırma aşkar etdi ki, insanlar yad insanlara etibar edib-etməmək barədə qərar verərkən, elit məktəblərdə oxuyan və ya Avropada tətil edənlərdən daha yoxsul və ya daha standart ailələrdə böyüyənlərə üstünlük verirlər.
Ucnoqta.az xəbər verir ki, Amerika Psixoloji Assosiasiyası tərəfindən aparılan araşdırmada 2000-ə yaxın insan iştirak edib.
Britaniya Kolumbiyası Universitetinin psixologiya professoru, aparıcı müəllif Kristina Laurin izah edir: "Güvən sağlam münasibətlərin təməlidir: Bunsuz romantik tərəfdaşlıq pozulur, iş yerləri əziyyət çəkir və sosial bölünmələr böyüyür".
İştirakçılar “göndərən” və “alıcı” olaraq bölünüb. Göndərən iki 100 dollarlıq hədiyyə kartı üçün 10 lotereya bileti aldı və tərəfdaşına istənilən hissəsini verə bilərdi. Alıcı dərhal üç dəfə artırılan köçürülmüş biletləri qəbul etdi və artan tədarükün hansı hissəsini göndərənə qaytaracağına qərar verdi.
Qəbul edənlərin profilləri öz real məlumatlarını gizlədiblər: bəzi iştirakçılar partnyorlarının kasıb ailələrdə (dövlət məktəbləri, gənclik illərində part-time işlərdə) böyüdüyünə inanırdılar, digərləri isə resipiyentlərin imkanlı valideynlərin (özəl məktəblər, Avropaya səfərlər) övladları olduğunu düşünürdülər.
davranış etibarı (nə qədər bilet verildi): insanlar yoxsul uşaqlığı olan "alıcılara" daha çox bilet verdilər.
Güvən gözləntiləri (nə qədər biletin qaytarılacağını düşündükləri): İştirakçılar “alanlar” indi imkanlı olsa belə, aztəminatlı ailələrdə böyüyənlərdən daha çox dürüstlük gözləyirdilər.
"Araşdırmalarımız göstərir ki, insanlar kiminsə uşaqlığı ilə indiki vəziyyəti arasında aydın fərq qoyurlar. Onlar daha təvazökar şəraitdə böyüyənləri daha əxlaqlı və etibarlı hesab edirdilər" -Lorin deyib.
Digər eksperimentlərdə tədqiqatçılar “resipiyentlərin” cari sosial-iqtisadi vəziyyəti haqqında məlumatları dəyişdirdilər və iştirakçılardan onların mənəvi keyfiyyətlərini qiymətləndirməyi xahiş etdilər. Nəticələr təsdiqlədi ki, yoxsul ailələrin keçmişi inam üçün indiki vəziyyətdən daha cəlbedicidir.