Dünyanın müxtəlif ölkələrində aparılan bir çox elmi tədqiqatlar, təhsil sistemlərində kişi müəllimlərin sayının azlığının təhsilin keyfiyyətinə təsirini araşdırmışdır
Ucnoqta.az xəbər verir ki, bu barədə təhsil eksperti Kamran Əsədov bildirib. Onun sözlərinə görə, reallıq odur ki, ənənəvi olaraq, təhsil müəssisələrində qadın müəllimlərin sayı kişi müəllimlər ilə müqayisədə daha çoxdur (Azərbaycada 80% - 20%). Kamran Əsədob qeyd edir ki, bu səbəbdən, kişi müəllimlərin sayının azlığı təhsil prosesində qadın təhsilalanların mənfi təcrübələrinə səbəb ola bilər:
"2018-ci ildə Britaniya Kraliyət Elmi Cəmiyyəti tərəfindən aparılan bir araşdırmada, kişi müəllimlərin sayının azlığının təhsilin keyfiyyətinə təsirini təsdiqləyən məlumatlar toplanmışdır. Araşdırmada, kişi müəllimlərin sayının az olması halında, tələbələrin nəzərdə tutulmuş hədəflərini tam yerinə yetirmələrinin daha çətin olduğu və təhsil prosesində daha az mənfi hadisələr yaşadıqları aşkar edilmişdir.
Həmçinin, 2020-ci ildə Universiti Teknologi MARA Malaysia tərəfindən aparılan bir araşdırmada da, kişi müəllimlərin sayının azlığının təhsilin keyfiyyətinə təsirini araşdırılmışdır. Araşdırmada, az sayda kişi müəllimi olan təhsil müəssisələrində təhsilalanların özünü daha az özgüvənli hiss etmələri və təhsil prosesində daha çox stres və təzyiqlə qarşılaşması aşkar edilmişdir.
Buna görə də, elmi tədqiqatlar kişi müəllimlərin sayının artırılmasını və təhsil sektoruna daha çox investisiya edilməsini məsləhət görür. Bu, təhsilin keyfiyyətinin artırılmasına və təhsilalanlarda daha müsbət bacarıqların formalaşmasına kömək edə bilər".