® Azercell-in Onlayn Mğєtəri Xidmətləri indi daha rahat

12:29 - 14 İyul 2016 - Cəmiyyət

Azərbaycangn lider mobil operatoru Azercell Telekom təklif etdiyi xidmətlərin mğєtərilər tərəfindən daha rahat istifadəsi ğzğn hər zaman son texnoloji imkanlardan yararlanaraq yeniliklər tətbiq edir. Ülkəmizdə ilk dəfə olaraq 2011-ci ildə Azercell tərəfindən istifadəyə verilən Onlayn Mğєtəri Xidmətləri portalgnda da istifadəzilər ğzğn bir sgra yeniliklər edilib. Daha mğasir və xoє dizaynda abunəzilərə təqdim edilən Onlayn Mğєtəri Xidmətləri portalgnda indi qeydiyyat formasg daha da sadələєdirilib. Azercell mğєtəri xidmətinə hansgsa sualg olan və ya üz nümrəsində əməliyyat aparmaq istəyən abunəzilər єirkətin rəsmi www.azercell.com saytgnda qeydiyyatdan kezdikdən sonra єifrə birbaєa abunəzinin mobil telefonuna gündərilir. Saytda qeydiyyatdan kezən abunəzilər dərhal mğєtəri xidmətləri əməkdaög ilə real zaman rejimində sühbət (zat) apargb onlara istədikləri sualg verə və ya nümrədə mğvafiq əməliyyatg aparmaq imkangng əldə edə bilər. Bundan əlavə, mğєtəri xidmətləri əməkdaög ilə yazgöma zamang abunəzi, ehtiyac olan zaman hər hansg məktub, sənəd, və ya fakturang da əlavə edərək gündərə bilər. Ən ünəmli yenilik isə ondan ibarətdir ki, indi abunəzilər mobil telefonlargndan daha rahat öəkildə onlayn mğєtəri xidmətləri portalgndan istifadə edə bilər. Abunəzilər Azercell-in təqdim etdiyi Onlayn Xidmətlərdən aöargdakg link vasitəsilə yararlana bilər: https://www.azercell.com/selfservice/client/  
Onu da qeyd edək ki, bu xidmət xğsusilə telefona zgxgög olmayan və ya xaricdə səfərdə olan mğєtərilər ğzğn də faydalgdgr. Onlar rominqdə ikən beynəlxalq zənglərə pul xərcləmədən Azercell ilə əlaqə yaradgr, xidmətlər və tariflər barədə suallarg birbaöa mğötəri xidmətləri təmsilzisinə yünəldirlər. Onlayn mğєtəri xidmətləri bğtğn kateqoriyaya aid abunəzilər - Fakturalg Xətt, Fakturasgz Xətt (SimSim) və Korporativ abunəzilər ğzğn tətbiq edilir. 
Məlumat ğzğn bildirək ki, Azercell Mğєtəri Xidmətləri sahəsində innovativ yenilikləri ilə hər zaman sezilib. Єirkət 1998-ci ildə ülkədə ilk dəfə olaraq 24/7 rejimində fəaliyyət güstərən Telefon Mərkəzi, 2009-cu ildə isə Gəncədə ilk Regional Telefon Mərkəzini yaradgb. Azercell Telekom MMC EN15838 Mğötərilərlə Əlaqə Mərkəzi (Customer Contact Center) niöangng alan regionun ilk üzəl єirkətidir. Üz mğєtərilərinə yalngz ğz-ğzə deyil, həm də virtual, onlayn єəkildə xidmət güstərən Azercell sosial єəbəkələrdə də bu xidmətin keyfiyyətini yğksəldir. Mğєtəri məmnuniyyəti sahəsində güstərdiyi ururlu xidmətlərinə gürə, Azercell mğxtəlif mğkafatlara layiq gürğlğb. 
 
Daha ətraflg məlumat ğzğn [email protected] ğnvangna mğraciət edə bilərsiniz    

 

Xəbər xətti