Bir məşhura oxşamaq materializm və narsisizmi artıra bilər.
Ucnoqta.az xəbər verir ki, International Journal of Psychology jurnalında dərc edilən yeni araşdırma, məşhurlara heyranlığın maddi dəyərləri hər şeydən üstün tutmaq meyli və narsisizmin həssas formaları ilə əlaqəli olduğunu müəyyən edib.
Bu, xüsusilə özünü bütlərinə bənzəyən insanlar üçün doğrudur - görünüşü, həyat tərzi və ya xarakteri ilə. Bənzər hisslər fandomlara qoşulmaq üçün ən güclü şərtlərdən biri oldu.
Psixoloqlar uzun müddətdir ki, məşhurların digər insanlara təsiri ilə maraqlanırlar. Bu, istifadəçilərin məşhurların həyatını izləyə biləcəyi sosial şəbəkələrin böyüməsi ilə xüsusilə aktuallaşıb. Bu birtərəfli əlaqələr - onlara parasosial deyilir - özünə hörmət, emosional vəziyyət və dəyərlərə təsir göstərə bilər.
Tədqiqatda əsasən qadınlardan ibarət bir Amerika universitetindən 215 tələbə iştirak edib. İştirakçılar məşhurların heyranlıq dərəcəsini, maddi şeylərə olan sevgisini və narsistik xüsusiyyətlərini qiymətləndirən anketləri doldurdular.
Onlardan həmçinin sevimli məşhurlara nə qədər oxşar hiss etdiklərini qiymətləndirmələri istənilib.
Məşhurlara ibadət əyləncə marağı, emosional bağlılıq və obsesif düşüncələr şkalası ilə ölçüldü. Əşyaların, pulun və statusun vacibliyi də qeyd edildi. Narsissizm iki növə bölünürdü: möhtəşəm (inamlı, dominant) və həssas (etibarsız, narahat, tənqidə həssas).
Nəticələr, xüsusən də obsesif heyranlıq vəziyyətində məşhurlara ibadət və əşyalar/pul/status arasında güclü əlaqə olduğunu göstərdi.
Tədqiqatçılar qeyd etdilər ki, bu əlaqə əvvəlki tədqiqatlarla uyğundur və həm “zəngin və məşhurlara” güclü heyranlıq, həm də sərvət və statusun həyatda ən vacib şeylər kimi ucaldılması emosional etibarsızlıq və ya aşağı özünə hörmətlə mübarizə aparmağın bir yolu ola biləcəyini göstərir.
Yalnız həssas narsisizm məşhurların fanatizmi ilə əhəmiyyətli dərəcədə əlaqəli idi. Bu xüsusiyyətlərə malik insanlar güclü emosional bağlılıq hiss edir və öz bütlərinə bənzəməyə çalışırdılar.
Daha yüksək səviyyədə emosional etibarsızlıq və eqosentrizm olan insanlar məşhurlarla güclü əlaqə hiss edirlər. Cazibədarlıq və iddialılıqla əlaqəli möhtəşəm narsisizm, bu nümunədə məşhurların heyranlığı ilə əhəmiyyətli bir əlaqə göstərmədi.
Məşhurların heyranlığında ən mühüm amil hətta digər dəyişənlər nəzərə alındıqda belə qəbul edilən oxşarlıq idi.
Bütün bunlar insanların tez-tez heyran olduqları və ya oxşar hiss etdikləri məşhurları təqlid etdiklərini irəli sürən əvvəlki araşdırmaların nəticələrini təsdiqləyir.
Müəlliflər demoqrafiyanı genişləndirmək və ilk növbədə olanı - oxşarlıq hissi və ya emosional bağlılığı araşdırmaq üçün gələcək tədqiqatlara çağırır. Kollektiv narsisizm mövzusu da maraq doğurur - məşhurların heyranlığının qrup şəxsiyyətində qürurunu necə əks etdirməsi.