Ucnoqta.az
www.ucnoqta.az

ATM kartı "yedisə" nə etməli

08:08 - 21 İyul 2025 tarixində dərc olunub.

Siz kartı cihaza daxil edirsiniz, PİN kodu daxil edirsiniz, əməliyyatı yerinə yetirirsiniz - sonra bankomat kartı qaytarmaqdan imtina edir.

Ucnoqta.az xəbər verir ki, cihazın kartı qaytarmamasının bir neçə səbəbi ola bilər.
Onlar şərti olaraq üç qrupa bölünür: kartın nasazlığı, bankomatın özünün texniki nasazlıqları və müştərinin səhvləri.
Kart zədələnə, silinə və ya maqnitsizləşə bilər. Bəzən bank terminalları etibarlılıq müddəti bitmiş plastik vermir.

Cihazda artıq bloklanmış kartı da saxlaya bilər - məsələn, sahibi bloklama ərizəsi veribsə, oğurlanmış kartı. Bəzi hallarda, bank atipik fəaliyyət və ya şübhəli əməliyyatları qeydə aldıqda bloklamaya başlayır.

Əgər müştəri kreditlərin alınmasına qadağa qoyubsa və sonra kredit kartını aktivləşdiribsə, bankomat onu bloklaya və qaytarmaya bilər.
İstifadəçi müəyyən edilmiş müddətdə - adətən təxminən 45 saniyə ərzində əməliyyatı başa vurduqdan sonra kartı çıxarmazsa, cihaz kartı gizlədir. Və ya səhv PİN kod üç dəfə ardıcıl daxil edilərsə.

Ekranda gecikmə ilə bağlı mesaj görünsə, bankomat adətən kodu olan qəbzi çap edir - pulun geri qaytarılması üçün müraciət edərkən lazım olacaq. Bundan sonra cihaz növbəti müştəriyə xidmət göstərməyə davam edir.

Bank terminalından istifadə etməzdən əvvəl onun donmadığına, təhrif olunmuş təsviri göstərməməsinə və ümumiyyətlə işlədiyinə əmin olmalısınız. İçindəki qeyri-adi səslər də şübhə doğurmalıdır.

Cihazın interfeysi standart salamlamadan fərqlənirsə və həyəcan vericidirsə, onu istifadə etməzdən əvvəl "ləğv et" və ya "əməliyyatı tamamla" düyməsini sıxmaq və ilkin menyuya qayıtmaq daha yaxşıdır. Bu kömək etmirsə, başqa bir bankomatdan istifadə etmək daha yaxşıdır.
Nə etməli?
Əvvəlcə "ləğv et" düyməsini basın. Bəzən bu, xüsusilə uğursuzluq qısa müddətli olsaydı və cihaz işləməyə davam edərsə, kömək edir. Bir qısa basmaq kifayətdir - bankomat həqiqətən donubsa, düyməni saxlamaq və ya təkrar basmaq faydasızdır. Əgər kart 10-15 dəqiqə ərzində qaytarılmırsa, onu müvəqqəti bloklamaq mənasızdır.

Terminal bankın ofisindən kənarda - küçədə və ya ticarət mərkəzindədirsə, etməli olduğunuz ilk şey onun nömrəsini tapmaqdır. Əgər silinibsə, dəqiq ünvanı qeyd edin. Sonra cihazın korpusunda, internet saytında və ya bankın ərizəsində əlaqə telefon nömrəsini tapın və bankomatın nömrəsini və ya yerini göstərərək vəziyyəti bildirin.

Adətən içəridə qalan kartlar təhlükəsiz bölməyə köçürülür. Buna görə də, heç bir halda bankomatı özünüz açmağa, şəbəkədən ayırmağa və ya çevirməyə çalışmayın. Bu cür hərəkətlər vəziyyəti düzəltməyəcək, əksinə əlavə nəticələrə səbəb olacaqdır. Cihaz zədələnə bilər - sonra bank kompensasiya tələb edəcək. Və hərəkətlər qəsdən əmlaka zərər vurma və ya xuliqanlıq kimi təsnif edilərsə, hətta cinayət məsuliyyəti də mümkündür.
Əgər bankomat bankdadırsa
Əgər bankomat kartı birbaşa bank filialında “yeyibsə”, dərhal ərizə yazmaq olar: bəlkə də dərhal terminalı açmaq mümkün olacaq. Ancaq çox vaxt, hətta orada birdən bir neçə günə qədər planlaşdırılan kolleksiyanı gözləmək lazımdır. Nəqliyyatın çox olduğu yerlərdə yığım həftədə təxminən bir dəfə, uzaq yerlərdə isə iki həftədə bir dəfə aparılır.
Bankomatın harada yerləşməsindən asılı olmayaraq, ən yaxşısı dərhal kartı bloklamaq və yenidən buraxılış sifariş etməkdir - xüsusən də bankomatı onu "yemiş" eyni bank tərəfindən verilmişdirsə. Nəzarətsiz kartda başa çatan vəsaitləri qorumaq məqsədəuyğundur.
Bloklamadan əvvəl pul mobil proqram vasitəsilə başqa hesaba köçürülməli və ya pasportdan istifadə etməklə bank filialında nağd şəkildə götürülməlidir. Əks halda, kart bərpa olunana qədər vəsaitin sahibi onlardan istifadə edə bilməyəcək. Bəzi banklarda bloklama zamanı əlaqəli hesabdakı vəsaitə girişə məhdudiyyət qoyulur, buna görə hətta hesab üçün kassa xidmətləri dayandırıla bilər.
Buna görə də ardıcıllığa riayət etmək çox vacibdir: əvvəlcə öz vəsaitinizə girişi təmin edin, sonra kartı bloklayın.
 

Müəllif: Ucnoqta.az redaksiyası